٠•● ۩۞۩شــبــكة ومنـــتـــديـــــات بــــلدروز ۩۞۩ ●•٠
مرحبا بك ضيفنا العزيز إذا كانت هذه زيارك الأولى لشبكة ومنتديات بلدروز فيشرفنا أن تنظم إلى أسرتنا بالتسجيل معنا وتفعيل اشتراكك من خلال ايميلك او الانتظار 12 ساعة للتفعيل من قبل مدير المنتدى وأما إذا كنت واحدا منا فمرحبا بعودتك إلى منتدانا بتسجيل الدخول والمشاركة في المنتدى
وابدا الدخول بالصلاة على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم

سبحان الله سبحان الله العظيم

مؤسس المنتدى/حيدر الزبيدي
٠•● ۩۞۩شــبــكة ومنـــتـــديـــــات بــــلدروز ۩۞۩ ●•٠
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهـلا ومرحبا بـك يـا زائر في٠•● ۩۞۩شــبــكة ومنـــتـــديـــــات بــــلدروز ۩۞۩ ●•٠

الرئيسيةبوابة المنتدى*أحدث الصورالتسجيلدخول

برنامج لتصحيح ما تكتبه بالغلط سهوا

كاتب الموضوعرسالة
حيدر السلطاني
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
حيدر السلطاني

العمل/الترفيه : مدرس
المزاج : حزين
الابراج : السرطان
البلد : العراق
.o. My SMS .o. : ٠•● ۩۞۩شبكة ومنتديات ليالي بلدروز ۩۞۩ ●•٠
MMS : برنامج لتصحيح ما تكتبه بالغلط سهوا Top4top_669c08560b3

برنامج لتصحيح ما تكتبه بالغلط سهوا Empty
مُساهمةموضوع: برنامج لتصحيح ما تكتبه بالغلط سهوا   برنامج لتصحيح ما تكتبه بالغلط سهوا I_icon_minitimeالجمعة 8 يناير 2010 - 15:18

كام مرة وانت بتعمل chatting تفتكر نفسك بتكتب بالعربى وتقعد تعيد وتزيد وانت مش بتشوف انت كتبت ايه ايمانا منك انك كاتب كل حاجه صح وبعد ماتبعتها تلاقيها بالانجليزى ساعات بيحصلك تعب نفسى وتكسل تكتبه تانى لانك بقالك ربع نص ساعه عمال تكتب
او العكس برضه ممكن اللى انت بتكلمه يعمل كده وانت عارف لو استنيته يكتب تانى فيها لبكرة العشا ان شاء الله

حاله تانيه
فيه بعض الناس مش بيفهموا الانجليزى عربى (فرانك ارابيك - englo arabic)
او بمعنى ادق مش كويسين اوى فيه وطبعا بيحرجوا اوى يقولوا للطرف التانى لو سمحت اكتب عربى لانه مش فاهم اللى بيكتبه صح ولا انا غلطان

من الحالتين دول قعدت افكر اعمل ايه ..........اعمل ايه .......... اعمل ايه ......................
المهم انى لقيتها او بمعنى اصح صممتها

ايوة وبكل صراحه

برنامج ترجمه

بيترجم الانجليزى اللى انتا فاكر انك كاتبه عربى

وكمان المفاجاه الكبرى انه بيترجم الفرانك ارابيك

البرنامج من تصميمى وارجو انه ينول اعجابكم واتمنى اشوف ردود بعد التحميل مش زى thxxxxxxxxxxxx ومشكور اخى والحاجات دى اتمنى من كل واحد بعد مايجرب البرنامج يقولى انا عملت حاجه حلوة ولا لسه فيه حاجه وانا بحب النقد جدا يعنى فياريت ماحدش يحرمنى من اللحظه دى ......(طبعا هتقولوا ايه الواد العبيط ده ) عادى خالص وربنا يسامحه اللى هيقول كده

بس ياريت تجربوا وتحكموا بعد التجريب

وعلى فكرة دى المرحله الاولى منه انك بتعمل بس copy paste الطريقه الشهيرة فى المنتديات

اما المرة اللى جايه اوعدكوا ان شاء الله انه يكون blug in فى المسنجر والياهو وكل برامج المحادثه ان شاء الله

انا اسف ياجماعه نسيت اللينك واهه تانى اف جدا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
https://baldroz.mam9.com

برنامج لتصحيح ما تكتبه بالغلط سهوا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» برنامج Online TV Player 5.0.0 برنامج مشاهدة التلفاز اونلاين مباشر مجانا
» سلسلة البرامج الفلكية: برنامج 1: برنامج القبة السماوية Stellarium
» برنامج رهيب جدا يسمح لك بعرض الأفلام المضغوطه باستخدام برنامج الون رار Winrar من دون تحميل الاجزاء
» برنامج بحث فى ايات القران يعمل على الورد يمكن لك ان تبحث وتنسخ وتبدل الخط وهو برنامج رائع جداً
» برنامج تحويل الفلاش الى صور